onsdag den 20. juni 2012

Ventetiden kan være lang!

Ventetid er det værste ... Hvad skal man tænke om det? Ikke rigtig noget vel? hmm... Jeg går og venter på at komme på en smerteklinik. Men, men, men... Jeg har først fået en tid i februar 2013!?
Det er ret lang tid... men sådan er livet vel?

Der er jo ventetid ved alt stort set. Der er ventetid i supermarkedet, når du skal betale. Der er ventetid, på restauranterne osv. Men hvor skal man sætte grænsen??
Ventetid er spild af dit liv, men du må bare bide det i dig ... Jeg er ved at eksplodere! Jeg har 8 måneders ventetid! Ikke kun ventetiden, men også smerterne... Hvis de så i det mindste gad at holde pause så længe. Men nej nej... Det bliver da kun værre! hmm... Livet kan være uretfærdigt.

Jeg prøver at bruge tiden fornuftigt. Imens jeg går hjemme og venter på at komme i arbejdsprøvning, så tager jeg da lige kørekort og ser hvad kroppen siger til det. Jeg laver min egen lille arbejdsprøvning, så jeg er helt klar til den rigtige :)

Hvis jeg skulle gå hjemme hver eneste dag og kigge på de samme 4 hvide vægge, så ville jeg blive idiot... Jeg får læst noget teori, får gået en tur ned i Lidl og handle småting, får besøgt nogen mennesker. Ellers bliver man da total skør i hoved...

Da man havde de der 7 ugers sommerferie, gik man da også og kedet sig til sidst.. Man ville i skole igen! Nu har jeg gået hjemme siden midten af april... Det er lang tid i mit univers ...

Tanken om at jeg skal gå hjemme resten af mit liv er både en rar tanke, men også forfærdeligt... Det er rart på den måde, at jeg ikke skal tænke på hvordan jeg har det imorgen eller om 2 timer. Jeg kan tage en dag ad gangen...
Men ulempen er, at jeg er bange for at blive isoleret. Så jeg ikke kommer ud og ser mennesker. Jeg frygter det lidt ... Men ventetiden må vise om jeg kommer ud eller jeg kommer til at blive inde...

Jeg vil helst ud og arbejde, være social og have noget at fortælle når jeg kommer hjem... :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar