fredag den 8. juni 2012

Livet med Fibromyalgi

Fibromyalgi er ikke altid let... Det gode ved det er, at du finder ud af hvem der står dig nær. Jeg har fået ryddet grundigt op i min vennekreds, men i stedet har jeg fået en tæt vennekreds.

De første tegn på Fibromyalgi viste sig da jeg var 9-10 år, men diagnosen fik jeg først i 2009.

Sådan som mit liv ser ud nu er, at jeg bor i en lejlighed med min kæreste.
Jeg er ikke altid let at være kærester med. Jeg kan ikke bare gå ud og tage opvasken eller lige sætte en maskine vasketøj på eller for den sags skyld lige svinge støvsugeren!
Men jeg forsøger at gøre det så godt som jeg kan. Det er lige så nyt for mig, som det er for alle andre. Jeg forstår ikke selv fibromyalgi fuldt ud. Men der må være en mening med det og jeg skal nok finde den!


Jeg har en HG2 uddannelse, men kæmper for at komme ud i noget praktik, så den kan blive fuldendt.
Drømmen om at blive blomsterdekoratør er lagt på hylden.

Hvad fremtiden bringer er jeg meget usikker på. Om jeg nogensinde får en uddannelse? Eller den bare hedder 18 år og invalidepensionist.
Jeg kæmper for at få en arbejdsprøvning, den skal vise min fremtid...

Jeg venter spændt ...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar